مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

با سلام و احترام و تشکر از رسانه حوزوی مناهج

🔸 در تاریخ ۷ دی ماه چند اظهار نظر از برخی از طلاب محترم در خصوص " قطع خدمات نخبگان" منتشر گردید که در این زمینه نکات ذیل تقدیم خواهد شد:

1⃣ وظیفه شناسایی و معرفی جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه (استعداد برتر، برگزیده، نخبگان) بر عهده مرکز امور نخبگان حوزه‌های علمیه است. طبیعتاً آن مرکز در راستای اجرایی برنامه پایش پویایی خود و به دلیل انجام نشدن برخی از تعهدات از سوی طلاب محترم، برخی از افراد را از لیست خود « تعلیق» می‌کند و طی نامه‌ای اسامی افراد تعلیق‌شده به این دفتر اعلام می‌شود.

2⃣ پس از انجام تعهدات لازم از سوی طلبه و رفع تعلیق، مجددا نامه‌ای از سوی آن مرکز جهت ثبت در سامانه مرکز خدمات ارسال می‌شود که بایستی حاوی مشخصات، کد خدمات و عنوان جامعه نخبگانی (استعداد برتر، برگزیده، نخبگان) باشد.

3⃣ بازه دریافتی اسامی جامعه نخبگانی از سوی مراکز نخبگانی (مرکز نخبگان قم، مرکز نخبگان خراسان، المصطفی) در دو بازه فروردین ماه و آبان‌ ماه می‌باشد.

4⃣ دو نامه در تاریخ ۲۹ آبان ماه دریافت گردید و تعداد ۳۱۸ نفر معرفی شدند که در تاریخ ۸ آذرماه در سامانه مرکز ثبت گردید و به افراد وضعیت جدید پیامک شد.

5⃣ نامه دیگری در تاریخ ۱۹ آذرماه ارسال گردید و در آن وضعیت ۳۹۶ نفر مشخص شده بود، از مجموع این افراد ۸۳ نفر به دلیل نقصان اطلاعات به مرکز امور نخبگان ارجاع شد و بقیه موارد در سامانه مرکز ثبت گردید و به افراد وضعیت جدید پیامک شد.

🔺 بدیهی است دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات به وظیفه و مأموریت حرفه‌ای خود در خدمت به جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه پای‌بند بوده و خود را نه تنها یک روز بلکه ثانیه‌ای نیز از خدمت‌گذاری به این جامعه، محروم نخواهد کرد.

♨️ از این رو چنانچه در این فرآیند #کندی و #اختلالی وجود داشته است متوجه این دفتر نبوده است و این دفتر خود را خادم، پیگیری‌کننده و تسهیل‌کننده‌ی این فرآیند می‌داند.

📠 دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طرق ذیل آماده پاسخگوئی به طلاب محترم خواهد بود:

➖ ارتباط با ادمین کانال جامعه نخبگانی در نرم افزار ایتا:

@admin_nokhbegan

➖ ارتباط از طریق سامانه سخا: سایر درخواست‌ها، نخبگان

➖ ارتباط از طریق سامانه و کارشناسان سامانه سجا به شماره 31200

➖ دیدار حضوری با سرپرست دفتر حمایت از جامعه نخبگانی، پنجشنبه‌ها: جهت هماهنگی با شماره 02531206587 تماس بگیرید.

〰〰〰〰〰〰

📌 مناهج:

از «پاسخگویی رسمی و احساس وظیفه پاسخگویی به افکار عمومی» دفتر حمایت از جامعه نخبگان مرکز خدمات تشکر می‌کنیم.

امیدواریم دیگر مراکز و نهادهای حوزوی نیز پاسخگویی به افکار عمومی و مطالبات بدنه حوزه علمیه را بر خود فرض بدانند؛ مخصوصا مراکزی که مسؤولیت خدمت به نخبگان را عهده‌دار هستند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۱۰/۱۱
  • ۲۶۶ نمایش
  • صادقی

مناهج

نخبگان

پاسخگویی مسئولین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">