مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آقای قدیانی! ناظر امروز، قاضی فرداست!

حسین شریعتمداری در نامه ای خطاب به حسین قدیانی، مطالب مطرح شده از سوی وی را ناشی از عدم شناخت وی از مقام علمی و جایگاه برجسته ایت الله مصباح(ره) دانست و خطاب به وی تاکید کرد: شما حضرت آیت الله مصباح یزدی را به اندازه من نمی شناسی و البته از نوشته ات پیداست که متاسفانه از آن عالم پاکباخته و بزرگوار شناخت وارونه ای هم داری ! وگرنه اندازه نگه می داشتی و با بضاعت اندک و نگاه سراسر مخدوش و بی پایه و اساس به این عرصه پای نمی گذاشتی.

متن نامه وی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

آقای قدیانی سلام علیکم، صرفنظر از آنچه در دوسوی ماجرا می گذرد، شواهد بسیاری حکایت ار آن دارند که میدان این درگیری، چراگاه دشمن است .

چه کسی و با کدام شناسه قابل شناسائی به شما و یا پدر شهید و بزرگوارتان اهانت کرده و خود را از طرفداران حضرت آیت الله مصباح یزدی معرفی کرده است ؟! و بر فرض که او را از طرفداران آن عالم ربانی و شخصیت ملکوتی بدانیم، این ارتباط ( که به یقین دروغین است ) چگونه می تواند مجوزی ! برای اهانت به ساحت آن عالم برجسته باشد ؟! در نوشته کوتاهی که هفته قبل برای خودت فرستادم به این نکته و ضرورت خروج از این میدان تاکید داشتم ولی متاسفانه به قولی که دادید عمل نکردید.

  • علی مهدوی