مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

👤 استاد حسینی بوشهری در دیدار جمعی از مدیران ارشد وزارت دفاع:

🔸 رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز شعار ارزشمند «ما می‌توانیم»، در نیروهای مسلح، با فرماندهی رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی-، جامه عمل پوشیده است.

♨️ و نشان دهنده آن است که اگر در جایی نتوانسته‌ایم به اهداف خود دست پیدا کنیم، مدیران و مسئولان آن عرصه نتوانسته‌اند به خوبی از ظرفیت‌های لازم استفاده کنند.

🌐 مشروح خبر: اینجا

📌 حوزه توییت:

فرماندهی رهبر انقلاب و عمل به دستورات ایشان در صنایع نظامی اینطور پیشرفت ایجاد کرده (با اینکه ایشان نظامی نیستند) ببینید عمل به دستورات ایشان در حوزه و روحانیت چه پیشرفتی ایجاد می‌کند (چون خود ایشان روحانی هستند!)

📌 مناهج:

امروز برای بدنه حوزه‌های علمیه اعم از طلاب و اساتید، این سؤال وجود دارد که اگر شورای عالی و مدیر حوزه‌ اعتقاد به رهبری دارند؛ چرا عامل به مطالبات امام حوزه نیستند؟!

این حجم از بی‌اعتنایی به مسائل ضروری و تحولی که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کرده‌اند برای بدنه حوزه قابل هضم نیست؛ نظیر نجات حوزه از عقبگرد دانشگاهی‌شدن، احیای سنن حوزوی، احیای اجازه اجتهاد و القاب اصیل حوزوی، برنامه‌ریزی آموزشی و مهارتی طبق تنوع استعدادی و نیازهای جامعه و نظام و ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">