مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

مسئولین فرهنگی به داد قم برسند

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ب.ظ

 حجت‌الاسلام‌ مؤمنی در پیش خطبه نماز جمعه قم

 دشمن در شهر قم سرمایه‌گذاری‌ کرده و نباید دشمنان در قم راحت قدم بزنند.

 تعابیری که برای قم به کار رفته، برای هیچ شهری بیان نشده و مسئولین قم باید به خود بیایند، چرا که این #مطالبه_عمومی مردم است.

 مسئولین باید به کف جامعه بیایند و وضعیت مردم را ببینند، وضعیت معیشتی مردم در تنگنا بوده و این موجب از بین رفتن حیا می‌شود.

 از ائمه جمعه قم تقاضا داریم که این شهر را به چند منطقه فرهنگی تحت اشراف خود درآورند؛ در چند ماه اخیر این بی‌عفتی‌ها در قالب های مختلف افزایش پیدا کرده است.

@HawzahNews

 مناهج:
برای نابسامانی فرهنگی قم، از سوی دشمنان و خائنین، سالها برنامه‌ریزی و کار شده است. البته با همت روحانیت و نهادهای فرهنگی، قابل علاج خواهد بود.
به شرط آنکه بجای نسخه‌های آنی و فکرنشده، ابتدا مطالعات قوی و لازم برای کیفیت ساماندهی فرهنگی قم و خنثی‌کردن سم‌پاشی‌های فکری و عقیدتی دشمن، صورت پذیرد؛ سپس با بسیج نیروها و امکانات، مبتنی بر مطالعات راهبردی انجام‌شده، اقدام صورت گیرد.

از نهادهای حوزوی بخصوص #سازمان_تبلیغات و #دفتر_تبلیغات مسؤولیت ویژه‌ای در این موضوع دارند.

کما اینکه #شورای_عالی حوزه‌های علمیه نیز باید نسبت به سیاست‌گذاری‌های صورت‌پذیرفته برای آمادگی حوزه‌های علمیه نسبت به مسائل فرهنگی و عقیدتی جامعه، پاسخگو باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • ۸۹۹ نمایش
  • صادقی

فرهنگی

قم

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">