مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

فریاد ناکارآمدی یا نجوای دستاوردها؟

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ


#بیانات_مهم_رهبر

📝 نقشه عملیات روانی دشمن

🖋 علی مهدوی


🔸 دیدار امروز امام خامنه‌ای با مردم تبریز شامل نکات بسیار مهمی بود از جمله: آگاهی‌دادن رهبر معظم انقلاب به خط عملیات روانی دشمن؛
همیشه فهم نقطه کانونی عملیات دشمن، باعث تقویت جبهه خودی خواهد شد:
«دشمن روی ناکامی‌های ما تبلیغات و جنگ روانی می‌کند. ناکامی‌‌ها را چندبرابر بزرگ‌تر نشان می‌دهد. البته پیشرفت‌ها را نشان نمی‌دهد و عمداً کتمان می‌کند. این برای آن است که مردم را نسبت به آینده بدبین کنند.»

🔸 این بار چندم است که رهبری بر این نقطه حساس و مهم دست می‌گذارند.
در این میان برخی که اهل بصیرت بودند با راهبرد نظام در «مقابله با جریان تحریف دشمن»، خیلی پیش‌تر به نقشه دشمن پی برده و مراقب بوده‌اند در آماج سیاه‌نمایی‌ها و جنگ تبلیغاتی سنگین، گرفتار کج‌فهمی و کج‌اندیشی نشوند و همواره نگاهشان را به دستاوردهای انقلاب از دست ندهند.

🔹 این در حالی است که نفوذی‌ها، همسو با بمباران سیاه‌نمایی و ناامید‌سازیِ دشمنان قسم خورده انقلاب، با نقاب انقلابی‌‌گری و بنام دلسوزی برای نظام و انقلاب، #رهبری را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مقصر کاستی‌های انقلاب نشان می‌دهند!!

🔺️ اما دسته سومی هم در این میان هستند که در واقع #غافلین و #ساده_لوحان هستند.
این عده به صورت ناخواسته و غیر عمد در اثر هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن و منافقین، به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب به بن‌بست رسیده است و اگر پوست‌اندازی نکند، اعتماد مردم را از دست خواهد داد!
سوابق انقلابی و احساس دلسوزی در این جماعت قابل انکار نیست؛
اما براستی برای دشمن، چه دستاوردی بالاتر از پدید آمدن چنین روحیه‌ای در نیروهای آرمان‌گرا و انقلابی در جهت اهداف ضد انقلاب وجود دارد؟!

🔻 امروز هرچه بر تعداد ناامیدان و خستگان در جامعه افزوده شود، در واقع روز بروز بر تعداد افرادی که برای انقلاب کاری نمی‌کنند جز غر زدن و نق‌زدن، افزوده خواهد شد؛ چراکه طیف مأیوس، امیدی برایش باقی نمانده تا بخواهند کار ایجابی و تلاش اثرگذار داشته باشد و لذا فقط و فقط فریاد می‌کشند و غر می‌زنند و جز تخریب و تضعیف و پرخاشگری چیزی در کانالهای این طیف مشاهده نمی‌شود. عجیب‌تر اینکه تحول را در حیرت می‌بینند و نجات را در نفرت پراکنی!

🔹 شما محاسبه کنید در میان انبوه رسانه‌های حقیقی و مجازی و تریبون‌های مختلف داخلی، امروز کدام صدا بیشتر به گوش می‌رسد؟ فریاد ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های انقلاب و نظام یا نجوای بیان دستاوردها و نقاط قوت و در کنار آن، راه‌حل‌یابی برای رفع مشکلات؟!  

👆🏻 با همین عیار، عناصر و رسانه‌های حقیقتا انقلابی را از اغیار و انقلابی‌های ناآگاه می‌شود شناخت و تمیز داد.

✅ بیان امروز امام جامعه بسیار راهگشاست:
«وظیفه داریم با دستاوردها، ناکامی‌ها و ضعف‌ها را جبران کنیم. از جمله دستاوردها همین جوانان مبتکر و نیروی انسانی آماده به کار است. ما به کمک دستاوردها باید ناکامی‌ها را جبران کنیم. دشمن عکس این را می‌گوید؛ می‌گوید نگاه‌تان به ناکامی باشد،‌ دستاوردها را فراموش کنید و مسیر انقلاب را رها کنید.»


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">