مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

فرار رو به جلو یا نادان فرض کردن بدنه حوزه؟!

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳ ق.ظ

📝 در حوزه چه خبر است؟

🔸 در ایامی که پرونده رسانه حوزوی مناهج، کارنامه سی‌ساله نهادهای حوزوی بالأخص شورای عالی و مرکز مدیریت است، کلیپی (موشن گرافیکی) با عنوان «اقدامات تحولی حوزه علمیه در دوره جدید شورای عالی و مرکز مدیریت» در خبرگزاری رسمی حوزه منتشر می‌شود.

🔺 خیلی زود برای طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه روشن می‌شود در همین کلیپ کوتاه سه مطلب خلاف واقع به عنوان دستاورد عنوان شده است! که مشخص‌ترین آنها حذف امتحان شفاهی پایه ۸ برای اخذ مدرک سطح ۲ است!!

🔻 طلاب بسیاری در قم و شهرستان‌ها با باور مطلبی که بطور رسمی منتشرشده، برای اخذ مدرک جویا شده بودند که نهایتا برایشان مشخص شد این ادعا از اساس کذب است.

‼️ حال، مسؤولین مربوط در حوزه، بجای عذرخواهی رسمی و توبیخ فرد یا افرادی که بودجه بیت المال را برای تهیه کار رسانه‌ای خلاف واقع، هدر داده‌اند، دم از تکذیب «شایعه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی نشر داده شده» می‌زنند!!

کدام شبکه اجتماعی؟ آن آقایی که این تکذیبیه را نشر داده واقعا تفاوت رسانه رسمی حوزه با رسانه‌های دیگر و شبکه‌های اجتماعی را نمی‌داند؟!!

💯 آقایان مسؤول، طلاب بیش از سخنان شما، تابع اعمال شما خواهند بود! ما اگر بجای عذرخواهی از آن فرار کنیم، انتظار داریم فردا طلاب در اشتباهات ولو سهوی خویش، چگونه رفتار کنند؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۱۲/۲۵
  • ۲۳۲ نمایش
  • صادقی

لزوم عذرخواهی

لزوم پیگیری

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">