مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

👤 حجت الاسلام ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه عترت و گرامیداشت طلبه شهید حسن مختارزاده:

🔺 آنجا که ولی فقیه ما را می‌خواند، این علما هستند که باید به عنوان اولین نفرات لبیک‌گو باشند تا بعد مردم به ندای ولی فقیه پاسخ بدهند. 

🔺 درود خدا بر آن دسته از علما که همیشه در جریانات مختلف در صحنه حاضر هستند و به ندای ولی فقیه پاسخ می‌دهند و اینها قطعاً پیروز هستند؛ چراکه حق پیروز است.

✅ من این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به عظمت روحانیت پی بُرده‌ام، چه آن که عمق کینه دشمن را از حوزه‌های علمیه و روحانیت به جهت تأثیرگذاری بالای آنها بر مردم مشاهده می‌کنیم و قضایای اخیر این مهم را بیش از پیش ثابت کرد.

hawzahnews.com/xc2SJ

〰〰〰〰〰〰

📌 مناهج:

❇️ اینکه مسؤولین محترم حوزوی به تبعیت از ولایت فقیه، تأکید و تشویق می‌کنند بسیار عالی و لازم است؛

❗️اما جای یک نکته مهم در ادبیات مسؤولین حوزوی خالی است؛ آن هم ارائه گزارش و کارنامه است.

⁉️ توقع طلاب و اساتید این است که نهادهای مختلف حوزوی مثل شورای عالی و مرکز مدیریت (مخصوصا امروز پس از گذشت ۳۰ سال از تأسیس) به صرف شعار و تشویق اکتفا نکنند؛ بلکه نشان دهند تا چه حد به فرامین و منویات امام خامنه‌ای ملتزم بوده‌اند و آنها را اجرایی کردند.

این امر موجب دلگرمی هرچه بیشتر بدنه حوزه به مسؤولین نیز خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">