مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

تعطیلی رمضان، فرصتی برای هم‌افزایی تبلیغی

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ق.ظ

 محمد حق‌پرست

 دو فرصت اصلی تبلیغ، محرم و رمضان است. امسال اما رمضان حال و هوای تبلیغ ندارد. مساجد تعطیل هستند و مردم مشتری برنامه‌های تلویزیونی هستند. برخی هم از فضای مجازی استفاده می‌کنند.
امسال اما می‌تواند فرصتی باشد برای ارتقای توانایی عرصه تبلیغ و جهش مبلغان. تقریبا تمام مبلغان دنبال فرصتهایی بودند تا بتواند در فراغت بال، هم افزایی داشته باشند چون در طول سال تحصیلی وقت چندانی وجود ندارد. اما اکنون آن فرصتی که همیشه دنبالش بودیم، به وجود آمده و زمانی است که باید تجهیز قوا کنیم. مثل هم افزایی تجربه ها، هم اندیشی گروه های تبلیغی و طرح های نوی تبلیغی متناسب با دوران پساکرونا.

حکایت مبلغان، حکایت ورزشکارانی است که قرار بود در المپیک امسال شرکت کنند ولی زمان المپیک به عقب افتاد. عقب افتادن مسابقات هم خوب است هم بد. خوبیش این است که ورزشکاران زمان بیشتری برای تمرین و آمادگی دارند. پس قطعا رقابت امسال سخت تر خواهد بود. طلاب مبلغ نیز اکنون فرصت خوبی دارند تا اندوخته بیشتری برای دوران پساکرونا داشته باشند، چه اینکه بعد از کرونا دشمن هم برنامه هایی دارد.

دوران پسا کرونا می تواند دوران شکوفایی تبلیغ باشد، به شرط اینکه از هم اکنون به فکر آن باشیم و برنامه داشته باشیم. همانطور که اگر قدر ندانیم، ممکن است تبدیل به تهدید شود.

〰️〰️〰️〰️〰️

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • ۹۷۵ نمایش
  • صادقی

تبلیغ کرونایی ماه رمضان

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">