مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

انتظار برای تحقق وعده آیت‌الله بوشهری

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ

 بانک ایده و سامانه ثبت ایده‌ی طلاب و نخبگان

 دبیر شورای عالی، چندی پس از دیدار شورای عالی با امام خامنه‌ای، ضمن مصاحبه با خبرگزاری حوزه به «بانک ایده‌ها» در حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: سابقا بانک ایده‌ها را داشتیم و مدتی کم فروغ شده، با الهام از فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه به طلاب خوش‌استعداد و نخبه میدان بدهید، تاکید کردم این بانک باید احیا شود و حضرت آقا گفتند،‌ گاهی کسانی از میان همین طلاب جوان که خیلی چهره هم نیستند، برای ما نامه می‌نویسند و نکات بسیار قابل توجهی را ذکر می‌کنند.

 وی با بیان این که #بزودی اطلاعیه فراخوان بانک ایده‌ها منتشر خواهد شد گفت: فراخوانی از کل حوزویان خواهد شد که دیدگاهشان را مطرح کنند، ممکن است یک سری سوالاتی را هم مطرح کنیم که در رابطه با آینده و پیشرفت و مسائل مختلف حوزه نقطه نظرات خود را مطرح کنند و راه‌هایی که به ذهنشان می‌رسد.

 آیت‌الله بوشهری با بیان این که البته افراد آزادند و ممکن است غیر از این چارچوب نقطه نظرات دیگری نیز داشته باشند اظهارداشت: این سرمایه‌ای می‌شود که هر ماه یک بار این ایده‌ها را بررسی کنیم و به بهترین ایده که مطرح شد، #جایزه بدهیم و تشویق کنیم تا بتوانند موثر باشند و اگر چهره‌ای است که آینده دارد حمایت شوند.

 وی با بیان این که برای «بانک ایده‌ها» #سامانه‌ای در نظر گرفته شده است افزود: از طریق این سامانه نقطه نظرات را دریافت خواهیم کرد.

https://b2n.ir/456735

۱۶ بهمن ۱۳۹۸
〰️〰️〰️〰️〰️

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۱۳
  • ۹۴۱ نمایش
  • صادقی

شورای عالی

مطالبات حوزویان

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">