مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

استخوان عبرت کسروی

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ

به بهانه تحرکات اخیر یک خبرنگار نفوذی

 علی مهدوی

 اخیرا #نفوذی آشنا در حوزه علمیه، تحرکات جدیدی را آغاز کرده است؛ هدف اصلی وی تخریب چهره‌های انقلابی است؛ تا -به خیال خود- از رهگذر آن بتواند در مسیر حرکت حوزه انقلابی، خلل و تفرقه‌ای ایجاد کند. یکی از اهداف اخیر او تخریب وجهه‌ی حجت‌الاسلام نبوی «معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه» است. برای تخریب ایشان، از شانتاژ رسانه‌ای، نامه نگاری، تهمت‌پراکنی و... دریغ نمی‌کند؛ کما اینکه پیش از این هم برای تخریب آیت‌الله مصباح یزدی و استاد میرباقری و دیگرانی که در لیست داشته هم تمام تلاش بی‌ثمرش را کرده است.

 اما این خبرنگار نفوذی که مأموریت و فیش حقوقی‌اش از تهران، صادر می‌شود لازم است چند نکته را بداند:

۱ بدان حوزه انقلابی، با کارزارهای کثیف سیاست‌زده‌ای که قبلا برای آن قلم می‌زدی و یا حتی با دفتر تحکیم وحدت که برایش گریبان چاک می‌کردی تا امثال آقاجری را از منجلاب نجات دهی بسیار تفاوت دارد.

۲ کسی می‌تواند وارد بازی نفاق در حوزه‌ علمیه شود که علاوه بر تن کردن پیراهن یقه آخوندی و دست کردن انگشتر و گذاشتن محاسن، گذشته ی پاک و به‌ظاهر طاهری داشته باشد؛ تقدس‌مآبی و دم زدن از اهداف مقدس در حوزه علمیه برای برخی ها مثل لاف زدن گربه از توبه و صرف نظر کردن از دست‌درازی به گوشت صاحبخانه است.

۳ جوّ حاکم بر حوزه علمیه‌ی امروز، با غوغاسالاری و شانتاژ و فریب و دروغ و تزویر، تغییرناپذیر است؛ به آنهایی که مافوق تو هستند و طمع کردند با این کارها، راه به جایی ببرند بگو: زهی خیال باطل.

۴ تلاش بیهوده نکن؛ بلکه با هر سخن و هر توییت، فقط خود را رسواتر و شخصیت عصبی خود را عیان‌تر می‌کنی؛ ولو گاهی خیلی سعی کنی خود را آدمی آرام و اخلاقی نشان بدهی...

۵ استخوان کسروی‌ها در این حوزه علمیه خرد شد و تلاششان ناکام ماند؛ خرده خبرنگاران نفوذی که رسواتر از همیشه‌اند...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • ۹۱۱ نمایش
  • صادقی

خبرنگار_نفوذی

مناهج

نفوذی_آشنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">