مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

از حجیت انداختن امام جامعه

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ

📝 هشدار به همه دلسوزان انقلابی 

🖋 علی مهدوی

🔸 مسئله کرونا را هرگونه تفسیر کنیم، مهمتر از بحران کرونا، مسئله ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین امام بر حق جامعه در حوزه مسائل و گرفتاری‌های کروناست.

🔹 اگر ما در آسانترین و همه‌فهم‌ترین عبارات رهبری، مردم را به سمت تأویل و توجیه و تفسیرهای بی‌مبنا و بی‌معنا ببریم، عاقبت این کار چه خواهد شد؟

آیا حجیتی‌ برای دستورات و اوامر رهبر معظم انقلاب باقی خواهد ماند؟

🔹 ممکن است فردی شخصا نخواهد یا نتواند واکسن بزند؛ حتی ممکن است کسی نظرش این باشد که اصلا واکسن برای او ضرر دارد؛ باشد قبول؛ اما آیا راهش این است که نظر خود را بر بیان روشن و واضح رهبری تحمیل کند و به زور بخواهد وانمود کند که رهبری هم همین را گفته‌اند؟

❓آیا رهبری، امت خود را به اشتباه و سوءتفاهم می‌اندازد؟

آیا رهبری با جان ملت ایران بازی می‌کند؟ 

چرا برخی اصرار دارند با وجود گذشت دو سال از آغاز همه‌گیری این ویروس منحوس، همچنان رهبری را کانالیزه و آلت دست این و آن معرفی کنند؟!

چرا فکر می کنند که خبر برنامه‌های گوناگون صداوسیما و مناظره‌ها و وبینارها و لایوها و ادعاهای افراد مختلف از پزشک و طبیب و کارشناس و کارشناس‌نما در نفی واکسیناسیون به گوش رهبری نرسیده است؟ 

آیا رهبری در دیدار با هیأت دولت انقلابی نفرمودند: «حالا شایعاتی در دهن‌ها هست که اینها غالباً اعتبار ندارد؛ غالباً بی‌اعتبار است؛ کارهای خوبی انجام گرفت؛ باید این کارها دنبال بشود و تأکید بشود»؟

♨️ این را همه باید بدانند و بدانیم که در فقه سیاسی قاطبه فقهای شیعه، تضعیف رهبری، تضعیف نظام و از اعظم کبائر و گناهان کبیره است؛ 

چراکه تبدیل محکمات و تصریحات رهبری به متشابهات، نتیجه‌ای واضح و بسیار خطرناک دارد: سرگشتگی و تحیّر امت.

🔻 امروز در برهه تاریخی عجیبی قرار گرفته‌ایم که تا رهبری سخنرانی می‌نمایند، برخی انقلابیونی که تا دیروز در خط مبارزه با اسلام آمریکایی و FATF و سند 2030 بودند، همانها شروع به تأویل و تحریف و توجیه کلام رهبری می‌کنند و بصورت نرم، آگاهانه یا جاهلانه، در حال مقابله با ولایت‌مداری عموم جامعه هستند!

‼️ چه چیزی گواراتر از این می‌تواند برای دشمن‌ باشد؟

آیا خود این، نفوذ جریانی نیست؟

آیا این زنگ خطر آغاز #آنتی_تز_انقلاب از قم، همدوش با سکولارها و ولایت‌گریزان نیست؟

🔻 بدتر از همه اینها، خواص و انقلابیونی هستند که شاهدند ولی ساکتند؛ آنها که خوب می‌دانند این تحریف حجیت رهبری در حال رخ دادن است؛ اما فقط نظاره‌گرند؛ کسانی که در کانالهای خود صرفا به نبش قبر مرده‌های سیاسی و تاریخی می‌پردازند و گویا حواسشان نیست که اولویت در این خط مقدّم، دفاع از کیان رهبری امت و ستون خیمه انقلاب است. 

🔹 شناخت دقیق عرصه جهاد تبیین، این واجب قطعی و فوری، زمان شناسی، دشمن شناسی، نیاز شناسی و اولویت شناسی متناسب با بیان صریح امام جامعه می‌طلبد!

🔹 آقایان خواص! آقایان علما! آقایان اساتید حوزه و دانشگاه! آقایان منبری‌ها! آقایان مشهور انقلابی! خواهران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی! نگذارید امامتان را از حجیت بیندازند! خرمشهرها‌ در پیش است! 

اگر مؤلفه اصلی قدرت شما را بزنند، دیگر «هیچ» ندارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">