مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

بسمه تعالی

مردم عزیز با همان حساسیت ماههای اول، شیوه‌نامه‌ها را به‌طور کامل رعایت کنند تا جان و سلامتی خودشان و دیگران به خطر نیفتد. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

پس از نزدیک به دو سال مبارزه و دست و پنچه نرم کردن با ویروس منحوس کرونا و از دست رفتن جان شیرین بسیاری از هموطنان، پوشش گسترده واکسیناسیون که با همت دولت انقلابی آیت الله رئیسی ممکن شد نوید روزهای بهتر و سلامتی مجدد جامعه را می دهد.

در کمال تاسف این روزها بر خلاف منویات روشن و صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبعیت از قوانین مربوطه شاهد هستیم گروهی از افراد اقدام به تجمعات تحریک آمیز نموده و بدون توجه به نیاز به اقدام منسجم در مبارزه با این ویروس شرور آهنگ مخالفت سر می دهند و از اتهام زنی به خدمتگزاران و مدافعان سلامت نیز ابایی ندارند.

بدیهی است کسی که واکسن تزریق نمی‌کند نمی‌تواند بگوید که به خودم مربوط است چرا که یک فرد مبتلای کرونایی بخشی از جامعه را درگیر این بیماری خواهد کرد و تبعات آن متوجه دیگران شده و به اقتصاد، سلامت و ... آسیب وارد می‌کند، بنابراین اعمال محدودیت برای حضور در اماکن عمومی و تجمعات نظیر ادارات، بانک‌ها، وسایط نقلیه عمومی، شرکت در آزمون‌ها و ... برای افرادی که واکسینه نشدند ضرورت دارد.

جامعه اسلامی کارگران استان قم ضمن دعوت مجدد از آحاد مردم شریف استان قم جهت انجام واکسیناسیون، در ابتدا از این افراد درخواست می کند نسبت به عواقب خطرناک رفتارها و گفتارهای تفرقه انگیز خود تامل نموده و به مقررات جاری کشور در زمینه های بهداشتی احترام بگذارند و در مرحله بعد از مقامات امنیتی و قضایی درخواست داریم تا نسبت به کنترل این تجمعات و رفتارهای مشکوک اقدام مقتضی را مبذول دارند.

والسلام و علیکم و رحمت الله
جامعه اسلامی کارگران استان قم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۹/۰۲
  • ۲۵۷ نمایش
  • علی مهدوی

جمعیت اسلامی کارگزان قم

واکسن هراسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">