مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

در شرایطی که کشور عزیزمان با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و در طول تقریبا دو سال گذشته بسیاری از خانواده ها عزادار شدند و خسارت‌های پیدا و پنهانی به کشور وارد شد تعدادی اندک از افراد ناآگاه با نادیده گرفتن تمام مبانی علمی و فقهی و بی‌توجهی به تأکیدات و سفارشات بزرگان و مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب تجمع نه به واکسن برگزار می کنند و مردم را از این تجربه علمی که در دنیا در حال انجام است می‌ترسانند.

این جریان سطحی نگر و بعضاً خرافه پرست چشم و گوش خود را به آمارهای واقعی دنیا بسته  و کاهش ابتلا و مرگ و میرها را در کشورهایی که فرآیند واکسن را طی کرده اند نمی بینند و هر از چندگاهی با برگزاری تجمعات غیرقانونی و فاقد مجوز در شهرهای مختلف شعارهایی هنجارشکن سر می‌دهند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان قم ضمن محکوم کردن این تحرکات سخیف و موضع گیری های موهن توسط این جریان منحرف و ضد مردمی از قوه قضاییه جمهوری اسلامی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهد تا بر اساس قانون با کسانی که سلامت و امنیت روانی جامعه را خدشه‌دار می‌کنند برخورد قاطع نموده و از گسترش این تفکر خرافی در رابطه با تزریق واکسن جلوگیری کنند.

شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان قم
 آبان ماه ۱۴۰۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">