مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی



بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿ آل عمران ۱۶۹﴾ ای پیامبر! هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

ترور دانشمندان و انسان‌های بی‌گناه که عمر خود را صرف ارتقای علم و دانش کرده‌اند کاری پلید و کثیف است که تنها از عهده جنایتکاران و خون‌خوارانی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی و عمالشان برمی‌آید. کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند و برای پیشبرد امیال پلیدشان به انجام هر کار ضد انسانی اقدام می‌کنند و دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه در سراسر عالم آلوده است. این‌گونه اقدامات با هدف توطئه برای استقلال و آزادی یک ملت با عزت است که برای نیل به استقلال، خون‌های بسیاری را نثار کرده است. دشمنان ایران اسلامی باید بدانند با این‌گونه اقدامات، کوچک‌ترین خدشه‌ای به اراده مردم با غیرت کشورمان نه تنها وارد نمی‌شود، بلکه بیش از گذشته بر درستی مسیری که انتخاب کرده‌اند مطمئن‌تر می‌شوند.

مسئله نفوذ در دستگاه های مختلف مسئله‌ای خطیر و با اهمیت است که باید بیش از گذشته مورد توجه همه مسئولان به‌ویژه مسئولان امنیتی کشور قرار گیرد. شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای که در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توسعه علم و دانش در کشور عزیزمان همچون سردار قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرد، را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت می‌گویم و ضمن محکومیت این حادثه غمبار، پیگیری جدی و سریع آن را تا مجازات عاملان جنایت از مسئولان امنیتی و سربازان عزیز گمنام حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه خواهانم.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">