مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی



📝 بخش نخست


🔹 سپاسگزاری از مردم به جهت حرکت عظیم حماسه گونه در سالگرد #شهید_سلیمانی و #شهید_ابومهدی در سراسر کشور و همچنین مردم عراق.

🔹 گرامیداشت یاد شهدای جان باخته در حادثه کرمان و حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و اشاره به داغدارشدن مسئولین کشور در این حادثه تلخ؛ پاسداشت چهلمین روز شهادت دکتر #فخری_زاده و همچنین درگذشت #آیت الله_مصباح به عنوان دو چهره علمی.

🔹 لزوم حراست از زنده نگه داشتن ۱۹ دی به عنوان یکی از نقطه های اوج ملت ایران و همچنین حراست از محتوا و مضمون این حادثه بزرگ به جهت تلاش راویان خائن و تحلیلگران مغرض برای تحریف حقیقت حوادث به سود خودشان و انحراف افکار عمومی.

🔹 اشاره به برنامه قدرت های جهانی از طریق رسانه ها و سرویس های جاسوسی برای روایت تحریف آمیز از وقایع جهان همچون سازمان سیای ایالات متحده آمریکا.

🔹 تاکید بر خاتمه نیافتن #قیام_۱۹_دی در قم و سرایت به یک قیام عمومی سراسری در همه شهرها و تدریجا در روستاها و به وقوع پیوستن یک انقلاب بی نظیر از برخی جهات در تاریخ.

🔹 اشاره به خشم و شدت اعتراض مردم به #رژیم_دیکتاتور، فاسد، وابسته، ضددین و اشرافی پهلوی به عنوان علت و درون مایه قیام عمومی مردم.

🔹 تاکید بر رهبری دینی #امام_خمینی(ره) در اعتراضات پیش از انقلاب اسلامی و اهمیت توجه به ماهیت دینی انقلاب و ضداستکباری بودن آن.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • ۸۹۳ نمایش
  • صادقی

بصیرت سیاسی

روشنگری

مناهچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">