مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

گرانی کم نشده است

چهارشنبه, ۷ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ

👤 آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار رئیس مجلس با ایشان

🔸 متأسفانه مردم به لحاظ قدرت خرید، دیگر آن توان سابق را ندارند. بیکاری، گرانی، کم‌ارزشی پول ملی، اینها اموری هستند که باعث #ناراحتی_مردم شده است و باید مسئولین امر برای حل این مشکلات و رفع این کمبودها تمام توان و سعی خود را به کار بگیرند.

🔻 متأسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.

❇️ امیر مومنان (علیه السلام) به مالک اشتر فرمودند:«اللهَ اللهَ فِی الطَّبَقَةِ السُّفْلَی مِنَ الَّذِینَ لاَ حِیلَةَ» باید توجه داشته باشید بیت المال برای مردم است نباید هیچگونه تبعیضی وجود داشته؛ باید تفاوت‌ها از بین برود و شاهد رفاه و گشایش اقتصادی و ارزانی در سر سفره‌های مردم باشیم.

✅ ما باید آنقدر قوی باشیم که دشمنان جرأت نقشه کشی و فکر ضربه‌زدن به خود راه ندهند.

✅ حفظ نظام و یادگارهای امام و پشتیبانی از رهبری از ضروریات است همانگونه که امام و رهبری مکرر در ملاقات‌هایشان تأکید کرده‌اند، حل مشکلات اقتصادی مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام باید اولویت کار مسئولان باشد حفظ این انقلاب و نظام با حفظ ارزش‌ها و حل مشکلات مردم میسر است.

♨️ این مرجع تقلید تعهد همراه با تخصص را از ضروریات انتصابات مسئولان کشور دانسته و خاطرنشان کردند: مردم از ما گِله‌مند هستند که چرا مشکلات را به مسئولان انتقال نمی‌دهیم اما مردم باید بدانند که از مشکلات آنها آگاهیم و آن را بیان می‌کنیم، ولی متاسفانه انعکاس داده نمی‌شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۱۰/۰۷
  • ۲۴۲ نمایش
  • صادقی

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">