مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم برجسته و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی(رحمة الله علیه) موجب تأثر و تألم گردید. این فقیه بصیر و انقلابی سالها در حوزه‌های علمیه به نشر معارف اسلامی و ترویج علوم مکتب اهل بیت(علیهم السلام) همت گماشت و به تربیت طلاب و فضلای گرانقدر پرداخت.

سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم مجاهد و ارجمند را محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید(دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان گلستان، فرزندان محترم و ارادتمندان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت الهی و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسألت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">