مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

مقدس مآبان حوزوی اصلاح نشدند؛بلکه نقاب عوض کردند

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۳۶ ب.ظ

♨️ طلاب جوان باید بدانند

📝 بازخوانی منشور روحانیت و خط نفوذ در حوزه‌های علمیه / 5️⃣

🔸 #طلاب_جوان باید بدانند که پرونده‌ی تفکر این گروه همچنان باز است و [تنها] شیوه‌ی مقدس‌مآبی و دین‌فروشی عوض شده است. 

شکست خوردگان دیروز، سیاست‌بازان امروز شده‌اند!!

یک. 

آنها که به خود اجازه‌ی ورود در امور سیاست را نمی‌دادند، پشتیبان کسانی شدند که تا براندازی نظام و کودتا جلو رفته بودند. 

غائله‌ی قم و تبریز با هماهنگی چپی‌‌ها و سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان کردستان تنها یک نمونه است که می‌توانیم ابراز کنیم که در آن حادثه ناکام شدند ولی دست برنداشتند و از کودتای نوژه سر برآوردند؛ باز خدا رسوایشان ساخت. 

دو.

دسته‌ای دیگر از روحانی‌نما‌‌هایی‌ که قبل از انقلاب، دین را از سیاست جدا می‌دانستند و سر به آستانه‌ی دربار می‌ساییدند، یک‌مرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفی که برای اسلام آن‌همه زجر و آوارگی و زندان و تبعید کشیدند، تهمت و‌هابیت و بدتر از و‌هابیت زدند!

سه.

دیروز «مقدس‌نما‌‌های بی‌شعور» می‌گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز می‌گویند مسؤولین نظام کمونیست شده‌اند! 

تا دیروز مشروب‌فروشی و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان برای ظهور امام زمان ارواحنا فداه را مفید و راهگشا می‌دانستند، امروز از این‌که در گوشه‌ای خلاف شرعی که هرگز خواست مسؤولین نیست رخ می‌دهد، فریاد وا اسلاما سر می‌دهند! 

چهار.

دیروز حجتیه‌ای‌‌ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه‌ی مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانی نیمه‌ی شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی‌تر از انقلابیون شده‌اند! 

پنج.

ولایتی‌‌‌های دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروی اسلام و مسلمین را ریخته‌اند در عمل پشت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را شکسته‌اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیّش نبوده است، امروز خود را بانی و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می‌خورند!!

📌 مناهج:

امام راحل حتی از نقاب و تاکتیک جدید سکولارهای حوزوی پرده برداشت؛ تا خیال نکنیم با همان تاکتیک‌های قدیمی همچنان باید دنبالشان بگردیم. 

امروز شاید هیچ‌یک از آنها نگوید باید فسق و فجور زیاد شود تا امام زمان بیاید، اما در تضعیف نظام اسلامی، هم‌داستانند! در فریادهای بظاهر مقدس جدایی دین از سیاست، در بزرگ‌کردن نقاط ضعف و سیاه‌نمایی...

⚠️ أمارات شناخت این جماعت، واضح است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">