مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

📝 صبر نظام هم حدی دارد 

🔸 پس از دستگیری ادمینهای کانالهای نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام تشویش اذهان عمومی و انتشار اسناد طبقه بندی شده، که توسط دستگاه‌های امنیتی کشور، شناسایی و دستگیر شدند؛

🔹 اینک خبرها، حکایت از دستگیری ادمین کانال موهن «خ م» دارد. این کانال هتاکی‌های متعددی نسبت به نیروهای انقلابی داشته است. 

🔹 این بازداشت در حالی است که آقای «ح.ا» ادمین این کانال پیش از بازداشت، در مورد علت دستگیری ادمین کانالهای نیمه محرمانه و سرائر و سایه نویس نوشته بود:

 «ادمین این کانالها در مدت فعالیت خود، با سوء استفاده از خلأ قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیامرسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند. آنان درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند.»

🔻 جای تأسف است نیروهایی که ظرفیت نسبتا خوبی داشتند تا برای جبهه انقلاب فعالیت کنند، به اسم عدالتخواهی عملا وارد چرخه‌ی سیاه شانتاژ علیه نظام و انقلاب شدند و حتی در مواقعی رو به حجیت‌زدایی و تحریف مواضع ولیّ فقیه آوردند!!

❇️ ناگفته نماند امام خامنه‌ای در دیدار اخیر با مسؤولین قوه قضاییه، صریحا درخواست برخورد با برهم‌زنندگان امنیت روانی مردم را داشتند:

«یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهنها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را میکردند، حالا فضای مجازی هم اضافه شده. هر چند وقت یا چند روز یک بار، گاهی چند ساعت یک بار یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرفی را یک آدم مشخّصی یا نامشخّصی در فضای مجازی منتشر میکند، مردم را نگران میکند، ذهن مردم را خراب میکند. یک دروغی را مطرح میکند، شایع میکند، خب، این امنیّت روانی مردم از بین میرود. یکی از وظایف قوّه‌ی قضائیّه برخورد با این مسئله است.»

♨️ امیدواریم افرادی که همداستان افراد دستگیرشده هستند، از این واقعه درس عبرت بگیرند و به این ژست‌های بظاهر انقلابی و عدالتخواهانه ولی از درون فاسد و بی‌مبنا، پایان دهند؛

مخصوصا عناصری که از درون #حجره دربسته‌ی خود، سایت و رسانه‌های #انقلاب و رهبری را مدام بی‌اعتبار جلوه می‌دهند؛

یا افرادی که فکر می‌کنند با مطالب هیجانی و دور از عقلانیت، #نجات بخشِ حوزه و #تاریخ انقلاب هستند؛

یا افرادی که خود را متخصص #سایبرنتیک جا می‌زنند ولی طی دو سال گذشته همواره درصدد بودند رهبری را کانالیزه، ضعیف و بی‌تدبیر نشان دهند؛ تا جایی که حتی ادعا کردند رهبری بعد از تزریق دوز اول واکسن، بحال احتضار افتاده‌اند!! که رهبری با تزریق دوز دوم، مهر باطل بر این شایعات و عملیات روانی زدند.

متأسفانه برخی برای رسیدن به مقاصد شوم خود از انواع دروغ، شانتاژ و عملیات روانی استفاده کردند.

✅ طبیعی است دستگیری این عناصر خاطی خوشحالی ندارد؛ اما مماشات و صبر نظام نیز حد و اندازه‌ای دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">