مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

حوزه علمیه امام جماعت متخصص پرورش دهد

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۵۰ ب.ظ

👤 آیت الله آشتیانی عضو جامعه مدرسین

🔸 آیت الله آشتیانی با اشاره به نقش مسجد در اسلام خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم حرکت نورانی در جامعه ایجاد کنیم باید تنها به مساجد تکیه کنیم. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیز از مساجد آغاز شد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری، شهید سعیدی، شهید صدوقی، شهید مدنی و ... نمونه‌های شاخص امام جماعت‌هایی هستند که در زمان انقلاب سینه خود را سپر کرده و به مقابله با طاغوت پرداختند.

🔺 وی با بیان اینکه اگر بخواهیم روحیه انقلابی را زنده نگه‌داریم باید پتانسیل مساجد را بالا ببریم، یادآور شد: حضور افراد خالص و پاک که تنها به دنبال جلب رضای خداوند هستند در مساجد می‌تواند در این مسیر بسیار موثر باشد. 

🔺 معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باتوجه به افزایش سطح سواد عمومی، حوزه علمیه باید در عصر حاضر به پرورش امام جماعت متخصص اهتمام ورزد.

🌐 روابط عمومی جامعه مدرسین

📌 مناهج:

اینکه رهبری و مراجع معظم کرارا از شورای عالی خواسته‌اند به استعدادهای مختلف و نیازهای متنوع جامعه و مردم توجه شود، مطالبه‌ای است بر زمین مانده...

بسیاری از اساتید حوزه نیز مطالبه‌گر این مهم هستند.

عدم تفکیک طلاب از نظر استعداد و توانایی و همچنین عدم برنامه‌ریزی برای رشد و تحصیل و بکارگیری آنها یکی از بزرگترین علل ناامیدی و سرخوردگی طلاب است.

ولی مشخص نیست شورای عالی چه زمانی برای این مهم چاره‌اندیشی خواهد نمود!

امیدواریم بزرگان هرچه زودتر تدبیری کنند..

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • ۴۲۰ نمایش
  • صادقی

شورای عالی

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">