مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

📝 جزئیات جدیدی از حادثه تروریستی حرم رضوی | نحوه مواجهه ضارب با ۳ روحانی

👤 مدیر دفتر حراست و امور صیانتی حوزه علمیه خراسان

🔸 ضارب (عبداللطیف مرادی) از ورودی باب الرضا علیه السلام وارد شده است، طبق اظهارات این ضارب، وی پس از ورود قصد ترور چندین نفر از روحانیون را داشته که بنا به دلائلی منصرف شده است تا اینکه این سه عزیز را دیده که وارد صحن پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) شده اند. لازم به ذکر است این بزرگواران با مدیر بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برای پیگیری و کمک به فقرا و محرومان حاشیه شهر جلسه داشته اند.

🔹 ضارب در اظهاراتش نیز عنوان کرده است زمانی که این سه نفر از رو برو آمدند و من شرایط را مهیا دیدم، به آنها نزدیک شده و به محض رسیدن به ایشان، ضربه ای به نفر اول(شهید دارایی) و بلافاصله بدون مکث ضربه ای دیگر به نفر دوم (شهید اصلانی) زدم.

آقای پاکدامن خود را از ضارب دور می کند، اما وی به دنبال او رفته و از پشت ضربه ای به کتف ایشان وارد کرده و ایشان به زمین می‌افتد، اما حالت دفاعی به خود می‌گیرد در مقابل ضربات متعدد چاقو که قریب به ۲۰ ضربه بوده است با دست و پا دفاع می کند.

♨️ نکته حائز اهمیت اینجاست که علاوه بر عضویت در این شبکه های تندروی وهابی و تکفیری و مدافعان تفکرات داعش و نیز مطالعه جزوات ابن تیمیه و عبدالوهاب که در گوشی تلفن همراه خود ذخیره داشته است؛ 

♨️ در کانال های وابسته به جریان تشیع انگلیسی نیز عضو بوده و محتوای منبرها و مداحی هایی که در آنها به مقدسات اهل سنت اهانت شده (به خصوص به صورت مستقیم به خلفا) را دانلود و ذخیره نموده است.

◼️ افراطی‌گری مذهبی و تفکر تکفیری در اهل سنت و نیز در میان شیعیان عامل اصلی این جنایت سوزناک است.

🌐 متن کامل گفت‌وگو:

hawzahnews.com/xbGsq

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۱/۲۵
  • ۳۷۲ نمایش
  • صادقی

ترور طلاب

حرم رضوی

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">