مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

 آنچه که برای شورای عالی حوزه‌های علمیه حائز اهمیت است، همین دغدغه‌هایی است که امروز نسبت به طلاب و فضلا وجود داشته و برای حل آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 برخی از طلاب و فضلا در کانال‌ها و گروه‌های خود انتقاداتی را نسبت به مسئولان حوزه داشته و شاید سخنانی تیز از آنان شنیده شود؛ اما تاکنون عکس العملی نشان نداده و قرار هم نیست عکس‌العملی داشته باشیم؛ چراکه خواهان فضایی هستیم تا تمام سخنان شنیده شود و از آن بهره ببریم.

 شما به عنوان هیأت رئیسه نسبت به نمایندگان طلاب تکلیف کنید تا افرادی که جایگاه علمی بالایی دارند را شناسایی کرده و برای حضور آنان در استان برنامه ریزی نمایند؛ بنده هم حاضرم در منازل تک تک این عزیزان حضور پیدا کرده و از آنان درخواست داشته باشم که هجرت کنند.

 بنده معتقدم مجمع نمایندگان طلاب می تواند با تهیه بانک اطلاعات از طلاب عالم و فاضل در دو بخش کمک رسانی داشته باشد؛ بخش اول، کمک به مسئله هجرت فضلاست و بخش دوم، معرفی این عزیزان برای مسئولیت هایی است که امروز نیازمند به افراد فاضل و متخصص برای آن مسئولیت ها هستیم.

 سخنان کامل آیت الله حسینی بوشهری

(http://mntqom.com/?p=9768)#شورای_عالی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • ۸۳۸ نمایش
  • صادقی

مجمع نمایندگان

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">