مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

📝 اظهارات جدید مرجع خودخوانده 

🖋 علی مهدوی

🔸 مرجع خودخوانده‌ای که منتظر بودیم درباره‌ی موضع‌گیری احساساتی و پیش‌داوری خلاف خود پس از مرگ مهسا امینی، این بار عذرخواهی کند؛ با کمال تعجب در حرکتی جانبدارانه و به ظاهر اخلاقی به نصیحت نظام پرداخته است که در زندان با سران اغتشاشات رفاقت کنید، تلویزیون و مطبوعات را آزاد کنید!!

🔹 آقای #ژن_خوب! شما خود اجازه می‌دهید درباره نحوه ساخت و ساز مسجد ارثی و وراثتی‌تان، افرادی که داخل دفترتان منصوبتان هستند و تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، درباره نحوه تلاش رسانه‌ای و پول‌پاشی برای تبلیغ مرجعیت‌تان و ...، چهره‌های انقلابی بیایند روی منبر آن مسجد و روشنگری کنند؟؟

♨️ شما حتی حاضر نیستید حق را بشنوید و از تهمت ناحقی که به نظام بستید کوتاه بیایید و عذرخواهی کنید، حال دم از رفتار اخلاقی می‌زنید؟

⁉️ آنگاه که بر آتش اغتشاشات، بنزین ریختید و وانمود کردید برای مهسا امینی جریحه‌دار گشتید؛ چرا برای آتش‌زدن ده‌ها پلیس و بسیجی و زن و بچه مردم ابراز ناراحتی نکردید؟

چرا آنگاه که چادر از سر زن مسلمان کشیدند ساکت بودید؟

چرا حتی وقتی قرآن کریم را به آتش کشیدند هیچ نگفتید؟

‼️ جریحه‌دار شدن شما اگر نگوییم به نفع ضد انقلاب و به نفع اغتشاشات است، اما باید گفت: چرا همیشه به نفع یک طیف سیاسی خاص است که فکر می‌کنند با لگدزدن به نظام به حیات سیاسی منحوس خود به هر قیمتی باید ادامه دهند؟

🔹 وااسفاه که کار به جایی رسیده که به جای عذرخواهی از تکرار کلیدواژه مهسا امینی، برای زندانیان سیاسی و امنیتی دل می‌سوزانید؟

🔹آیا رهبر انقلاب نفرمودند که قضیه فوت این خانم بهانه‌ای بیش نبود و اگر این هم نبود، دشمنان بهانه‌ای دیگر پیدا می‌کردند؟

❓آیا گزارش پزشکی قانونی و نتیجه بررسی ۱۹ پزشک متخصص و اظهارات صریح خانواده مرحومه را ندیدید؟ 

🔻 از عاقبت آن #شیخ_ساده_لوح انقلاب که برخلاف شما هم مجتهد مسلّم بود و هم تألیفات و شاگردان کثیر داشت، عبرت بگیرید؛ جرم زندانیان سیاسی آزاد شده دهه ۶۰ که دستشان در فتنه‌های اخیر به خون ملت بیش از پیش آلوده شده، به پای آن شیخ ساده لوح هم هست...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">