مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

افطار با طعم سکولاریسم حوزوی!

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ

📝 افطاری با ذائقه استقلال حوزه از نظام!

🔸 مطابق اخبار رسیده، امشب برخی سکولارهای حوزوی و طرفداران جدایی دین از سیاست در یکی از مؤسسات سکولارهای حوزوی، برای افطاری گرد هم آمده‌اند. 

🔹 همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که افطاری بهانه‌ای شده برای مرجع‌گزینی، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در راستای اهداف پیشین برخی نشست‌های خودخوانده حوزوی؛ 

🔹 خبرها حاکی از آن است که جلسه افطاری مشکوک برخی مدعیان جدایی حوزه از سیاست و اصلاح طلبان حوزوی در مؤسسه فهیم در حال برگزاری است؛ 

🔻 در این جلسه‌ی‌ افطاری، جمعی از اعضای نشست دوره‌ای اساتید حوزه از جمله آقایان علوی بروجردی، یثربی، فرزند یوسف صانعی، و تعدادی از اعضای مجمع غیر قانونی محققین و مدرسین از جمله ایازی، تعدادی از اعضای دانشگاه مفید و... حضور پیدا کرده‌اند. 

🔻 گفته می‌شود یکی از اعضای نشست دوره‌ای اساتید می‌خواهد حوالی عید فطر مرجعیت خود را به صورت گسترده اعلام کند و مقدمات اعلام آن در چنین جلساتی در حال هماهنگی می‌باشد. 

🔹 #حوزه_انقلابی به تمام سکولارهای حوزوی هشدار می‌دهد که در برابر مرجع‌سازی و اعلام مرجعیت خودخوانده سکولارها ساکت نخواهد بود و مدعیان استقلال حوزه از نظام و ولایت، آرزوهای خود را مانند پیشینیان خود بر باد رفته خواهند دید.

❇️ از اعضای جامعه محترم مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه و بزرگان انقلابی حوزه علمیه قم انتظار می‌رود در برابر بدعت‌های سکولارهای حوزوی، مواضع صریح خود را ابراز نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">