مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

آشفتگی در تصمیمات نوروزی ستاد کرونا

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲ ب.ظ

📝 سفر به شمال کشور آزاد، سفر به قم ممنوع

⛔️ تعطیلی کامل سفر به جمکران


🔸 در حالی که سفرهای نوروزی به شهرهای مختلف مخصوصا شمال کشور آزاد است و نهایتا طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا، از ورود خودروها با پلاک استان‌های خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد که دارای شرایط قرمز کرونایی هستند، به #مازندران جلوگیری می‌شود؛

🔸 اما بنابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا از امروز صبح، کلیه معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران به مدت ۴۸ ساعت دارای محدودیت تردد برای انواع وسایل نقلیه و حتی موتورسیکلت خواهد بود!

🔸 همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیر بومی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ فروردین به شهر قم ممنوع خواهد بود!

🔸 در ضمن تمامی مراسمات نیمه شعبان در تمامی بقاع متبرکه قم ممنوع شده و مجازی برگزار می‌شود!

📌 مناهج:
🔹 به فرموده امام خامنه‌ای تبعیت از دستورات ستاد ملی کرونا لازم الاجراست؛ انتظار می‌رود این ستاد نیز در اتخاذ تصمیمات، عملکردی کاملا علمی و قابل دفاع داشته باشد و شائبه استانداردهای دوگانه در اذهان عمومی ایجاد نشود.
اگر سفر به قم و جمکران با موقعیت زرد کرونایی ممنوع است، سفر به سایر نقاط زرد کشور نیز ممنوع باشد و اگر سفر آزاد است در همه کشور اینچنین باشد.

🔹 اواخر اسفند ماه وزیر محترم بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس تاکید بر محدود شدن سفرها برای حفظ جان مردم داشتند؛ اما نهایتا اعلام کردند که عواقب آزادی سفرها بر عهده شخص رئیس جمهور است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">